Efter att inte ha gjort något speciellt un...

Efter att inte ha gjort något speciellt under dagen, förutom att vara social med svärmor, till att kuskat runt för att hämta diverse saker till bussen och hälsat på en av hjärtats vänner. Ska vi nu bänka oss framför tvn och ha lite film mys. Han har däremot gjort massor idag, hjärtat. Fixat pelletsförråd så vi kan få lite värme nu när hösten är här på riktigt. Och börjat göra iordning tvättstugan åt mig. Så det verkligen börjar se ut som en tvättstuga nu, och inte något avlastningsrum. Jag känner mig lite bortskämd emellan åt, men de ska jag väl få göra. Ps. Jag har fortfarande inte fått någon fason på att kunna ladda upp bilder via appen. Vi får ha tålamod.


Kommentarer
Postat av: Pucko

Halloj! Hoppas allt är bra med dig!? =)

Jag undrar bara om du har fått räkningen på dina katter när du kastrerade dem, och undrar vad kalaset gick på? Jag hoppas jag har råd med det nästa månad så Sibelle också får besöka dem.

Kram!!

2011-10-11 @ 17:47:47
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0