Tystnad

Nu sitter jag på jobbet. Det är fruktansvärt lugnt, då borde jag faktiskt plugga lite. Min chef sa att det var helt ok att jag plugga om det inte finns något att göra. Och eftersom alla varor kommer på förmiddagen då Renée jobbar så har jag inte så mycket för mig. Det är inte ens någon kund inne och handlar. Jag sitter här ute på lagret och lyssnar till värmefläktens surrande, hör lite svagt musiken utifrån butiken kanske någon enstaka bil som åker förbi. Annars är det helt tyst.
Jag är fortfarande sjukt fikasugen och det är fortfarande inget kul att fika ensam. Jaja det finns inte så mycket jag kan göra åt det. Igår försökte jag tvinga folk att fika med mig men icke. Alla var upptagna med sitt. Det är synd faktiskt.
Jag får komma på någon annan brilljant idé för att locka till mig en fikakompis.

Kommentarer
Postat av: Lisette

hehe, nej går inte bra alls faktsikt =P Rektorn på skolan ute hos mig svarar ju aldrig så mina grejer blir försenade. Mycket bitter på den skatan nu =P

2009-02-06 @ 18:59:53
URL: http://lisettesigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0