Mötes dag.

Har nu precis avslutat ett tre timmar långt möte.
Dom där timmarna bara flög iväg, det gör dom alltid när vi har dom här mötena. Idéerna och fantasin bara flyger omkring. Den ena efter den andra bubblar ur munnarna. Det kommer bli så kul.
Allt ska bara klaffa sen är det bara att tuta och köra. Fantastiskt.

Jag ska snart rulla härifrån. Ska senare till mamma och pappa. Lite kalas, både idag och imorgon. Pappa slår på stort han.
Men jag har en känsla av att jag måste hem en sväng först. Tror jag måste kolla posten. Kanske har det ramlat ner något av värde, som jag har väntat på. *hoppas hoppas*

Ska kanske hjälpa till en sväng med beställningar här innan jag far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0