Dåligt med drömmar inatt.

Fortfarande lika svårt att vakna och kliva upp på morgonen. Kan det kanske vara för att jag vaknar klockan fem på morgonen men sen väljer att somna om. Är det så att jag ska kliva upp klockan fem också? Det kommer bara sluta med att jag lägger mig på soffan och somnar om.
Det är inte heller bra. Då kommer jag fortfarande vara trött. Fast i morse hörde jag inte ens klockan. Jag reagerade inte ordentligt förs lampor tändes och det började rivas runt i saker.

Så jag måste nog ha sovit rätt bra. Dom senste veckorna har jag kommit ihåg alla drömmar, nästan helt och hållet. Men idag kommer jag inte alls ihåg. Så det var nog en rätt djup sömn.
Det har varit lite sisådär med humöret. Känns som att det har varit mycket strul på jobbet. Många tankar har snurrat. Men det kanske är påväg och vända nu. Kanske får jag en lugn period nu.
Hoppas kan jag alltid göra. Hoppas på det bästa.

Nu har vi i alla fall haft en lunchrast (rätt lång sådan, ingen av oss har orkat göra nåogot), men är det nog dags att göra ett ryck. Det är trots allt några timmar kvar på denna arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0