Födelsedagskalas och vin

Det blev inget hembakat i helgen. Det får bli en annan gång.
Kanske får jag för mig att baka imorgon eller så.

Igår åkte jag till min äldsta moster, hennes man fyllde år och alla skulle vara där. Och eftersom jag kände att jag inte bara ville sitta hemma själv och vänta hem min man (som jag brukar kunna göra), så åkte jag dit. Tiden gick fort och det visade sig sen att grabbarna skulle fortsätta festa på land. Men jag åkte hem och tog några glas vin. Jag hade inte hört något om att jag skulle leka taxi så jag ignorerade det. Bjöd över Emma som jag inte har träffat på jättelänge. Riktigt trevligt att prata av sig lite. Och självklart höra vad som cirkulerar runt i hennes liv.
Eftersom vi inte umgås lika ofta som förr så är det alltid lika kul att få, eller ge, en uppdatering.

Idag har det blivit en riktigt lugn dag. Vilodag va. Jag har tvättat lite, diskat lite och lagat mat.
Nu ska vi bara hämta hem bussen sen gör vi kväll. Eftersom jag har fått hem min man ordentligt så ska jag klamra mig fast riktigt på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0