Jobbkväll

Som jag sa i tidigare inlägg, dagarna på jobbet ser inte alls lika ut från dag till dag.

Igår hade vi något som kallas "Mörkerspårning". Vi skickade ut alls barnen på ett spår i skogen, i mörkret. Tipsfrågor och stationer utplacerade och alla (nästan) församlingar i kommunen var på plats.
Det är andra året som jag är med på detta och första året som det hölls på vår mark.
Man kände sig lite vilsen emellanåt, men vi lyckades ro detta i land. Sent blev det dock, men jag tror inte att det gjorde så mycket.

När allt var klart var det bara att åka hem och kasta sig i sängen bredvid mitt hjärta.
Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Inte har det hänt så mycket här hemma heller.
Snart är det dags för lite middag och sen lördagsvin, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0