Helgen

Det har varit en riktigt innehållsrik helg måste jag ändå säga. I fredags hände det kanske inte många knop. Igår däremot var vi ute hela dagen. Började på förmiddagen att fälla träd. Och elda. Bara för att få undan så mycket som möjligt på en gång.
Två brasor hade vi igång och sju träd fick vi ned. Det återstår fortfarande massor av träd som ska bort, men det är en mycket bra början.
Jag har känt mig nedstämd hela helgen, men att fokusera på brasan gjorde gott.

Idag har vi varit vid båten. Tömt den på vatten medan min bil skulle få nya däck. Där fick vi tänka om igen, däckmaskinen som finna intill pappas garage funkade inte som den ska. Så imorgon ska han göra ett nytt försök.
Nu sitter jag i en lastbil igen för att älskling behövde jobba lite. Men snart kan vi nog göra kväller - eller nått liknande.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/522536/images/2012/pic_50685529e087c3104cead73e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0