Bittra människor

Det finns människor till allt..

Här kommer jag efter mycket om och men, och spyr lite galla..

Det finns de här bittra ensamma människorna, som kanske inte alltid kan ta att andra människor trivs ihop. 
Kan det vara för att dem inte har hittat någon som älskar dem, så som de älskar?
Vad vet jag, jag är varken tankeläsare eller psykolog. Men jag tror så.

Jag tror också att det kan vara så att de här människorna desperat söker uppmärksamhet och bekräftelse.
Det finns ju även de människor som saknar något uppe i Hjärnkontoret och som hör allt för att reta upp och förstöra andra människors liv..

På riktigt!? Vad är det för värld vi bor i? Vuxna människor som beter sig som lågstadiebarn - som gör allt för att fröken ska se just dem. 
Tråkigt och tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0